Recenze - Frozen

9. června 2014 v 15:14 | Melody♫ |  Recenze knih a filmů
Zdravím všechny :)
Konečně je po uzávěrce trochu klid... Ještě než se pustím do recenze na Frozen (I když teď je léto, tenhle film mi přirostl k srdci...) chtěla bych vám moc poděkovat, že jste mě dostali do druhého kola soutěže Best Taste Blogger. Děkuju. A nezbývá mi teď nic jiného než vás poprosit o hlasy v dalším kole. Tenokrát jsem tam právě s písničkou Let It Go z Frozen. Hlasovat můžete TADYYY!!!

Frozen

Režie: Chris Buck, Jennifer Lee
Žánr: animovaný/pohádka/rodinný
Moje celkové hodnocení:

Děj (Celý obsah! Přeskočte jestli jste film ještě neviděli!!!):
Elsa se narodila se zvláštními schopnostmi. Vlastní ledová a sněhová kouzla a se svojí malou sestrou Annou toho náležitě využívají. Při jedné z jejich her ale Elsa zasáhne Annu do hlavy kouzlem. Annu zachrání trol, který však změní její vzpomínky, takže neví, že Elsa má zvláštní schopnosti. Elsa se uzavře sama do sebe a schovává se do svého pokoje před všemi ostatními. Trol jí totiž řekl, že jejím největším nepřítelem je její strach.
Když král s královnou umřou, má být Elsa korunovaná na královnu. Stane se ale nehoda. Anna totiž ten den potká Hanse - prince, kterého si okamžitě chce vzít, protože si na první pohled padli do oka. Anna požádá Elsu o svolení, ale ta odmítne. Proto jí Anna vezme rukavici, kteru Elsa nosila na zakrytí svých schopností. Elsa se rozčílí a neudrží svoje schopnosti. Tak uteče do hor, pryč od všech. Cestou však zmrazí celé království Arendelle.
Anna se za ní vydá, aby ji přivědla zpátky a vrátila jaro. Cestou potká Kristoffa, jeho soba Svena a mluvícího sněhuláka Olafa, kteří jí pomohou se dostat za sestrou. Ta však Annu nechce zranit a pošle ji pryč. Než ale Anna odejde, Elsa ji omylem zasáhne do srdce, aniž si toho všimne. Annu může zachránit jen projev pravé lásky a tak se vydává zpátky za Hansem. Ten ale mezitím uvězní Elsu. Elsa z vězení uteče těsně ped tím, než se Anna vrátí. Hans však Anně řekne, že ji doopravdy nemiluje, jenom chtěl získat království. Zavře ji v zámku, kde Anna pomalu umírá. Za ní ale přijde Olaf, který jí pomáhá se dostat za Kristoffem, protože si myslí, že je to Annina opravdová láska.
Tak se na jedné pláni setkává polomrtvá Anna, Kristoff, který ji hce zachránit, Hans a Elsa. Hans Else namluví, že její sestra kvůli ní umřela a Elsa se zhroutí. Hans ji chce zabít, ale Elsu zachrání Anna. Ta se totiž obětuje, ale zmrzne. Elsa uvidí Annu, obejme jí a rozpláče. Vtom Anna opět oživne, protože Elsa ji jako sestru doopravdy miluje.
Nakonec Elsa zjistí, že pomocí lásky dokáže nastolit zase léto, Anna koupí Kristoffovi sáně, které mu cestou za Elso zničila, Hans jde do vězení a Olaf dostane svůj vlastní sněhový mráček, aby se v léě neroztekl.

Recenze (Můžete číst i když jste neviděli film - neprozrazuje obsah):
Hdoně se mi líbilo zpracování příběhu od Disney. Všechny postay měly věrohondý výraz. Nejlepší byly asi Svenovy obličeje... A moc se povedla i přeměna Elsiných šatů (na obrázku). Jinak se mi líbilo, že byly jasné pohnutky všech k tomu, proč co dělali. A o úžasném repertoáru písniček ani nemluvím. Celý film se podle mě moc povedl a to i z grafické i obsahové stránky. Jediná výhrada je asi dabing do češtiny. Frozen jsem viděla jak v angličtině tak v češtině a musím říct, že český dabing se opravdu nepovedl, zvláště pak písniček. Udělat z Let It Go Najednou mi přijde trochu podivné... Ale to se vlastně nevztahuje k filmu jako akovému. Proto jsem dala 5 z 5ti hvězdiček. Co vy? Viděli jste Frozen? Líbilo se vám?
(c) nápisku: monica-graphic.blog.cz

1 člověk ohodnotil tento článek.

Anketa